Wednesday, April 22, 2009

LIQO…satu cawan, rasa didahulukan, selera diutamakan


LIQO Chocolate Malt Drink merupakan salah satu produk bumiputera yang sedang mula menapak dipasaran sekarang. Dengan kandungan ekstrak semulajadi malt, LIQO memberikan tenaga dan kebaikan semulajadi . Rasanya yang unik setanding dengan minuman coklat malt lain dipasaran memberikannya satu identiti tersendiri. Paling penting ialah harganya yang lebih murah dari minuman coklat malt lain dipasaran memberikan pilihan kepada kita untuk mencubanya. Ia juga alternatif kepada kita sekarang ini yang sedang memboikot barangan keluaran Yahudi seperti MILO yang dihasilkan oleh Nestle.


Nestle merupakan sebuah
syarikat Swiss yang dimilikki 50.1% oleh syarikat Israel iaitu Osem Investments. Pada tahun 2000, Nestle mengumumkan untuk melabur berjuta-juta dolar di Israel dalam bidang R & D. Peter Brabeck-Letmathe yang merupakan pengerusi lembaga pengarah Nestle telah menerima Anugerah Jubli daripada Perdana Menteri Israel iaitu Netanyahu bagi pihak Nestle. Nestle dan Yahudi mempunyai hubungan yang sangat rapat. Antara produk lain keluaran Nestle yang wajib kita boikot ialah, Kit Kat, Perrier, Libby, Nescafe, Maggie, Buitoni, Nestea, Freskies, Vittel, Pure Life, Nido, Smarties, Lion, Polo, After Eight, Coffee Mate, Nesquik, Aero, Quality Street, Felix (cat food), Crosse & Blackwell, Milkmaid, Carnation, Shreddies, Baci Baby Ruth, Butterfinger, Milkybar, Frutips dll.


Berbalik kepada LIQO, minuman malt coklat ini mengandungi
serbuk koko, ekstrak malt, non-dairy cream, krim tenusu dan serbuk gula. Produk bumiputera ini 100% ditanggung halal dan dijamin kesuciannya. Produk ini dikilangkan di Kompleks Kilang SME Bank, dikawasan Perindustrian Saga, Sungai Petani. Marilah kita bersama dalam menyokong produk keluaran bumiputera Islam dan bersatu hati dalam memboikot produk Yahudi. Berhenti membeli produk keluaran Yahudi adalah sama seperti berhenti menyembelih saudara kita di Palestin. Wallahualam..

Bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi pengedar, sila hubungi Puan Zainab di talian 04-433 8441 untuk tempahan dan keterangan lanjut.

No comments: