Sunday, May 2, 2010

Cerita di Gua Kelam (Cave of Darkness)

Sempena cuti 1 Mei Hari Pekerja, saya dan rakan-rakan sekelas yang lain berkesempatan untuk mengadakan sedikit aktiviti riadah di Gua Kelam, Perlis. Tapi bukan buat dalam gua k, buat kat luar gua. Dekat kawasan riadah di sebalik bukit. Walaupun tak semua ahli kelas yang terlibat kerana masing-masing ada komitmen yang lain, tapi majlis berjalan dengan lancar dan amat menyeronokkan. Gua Kelam ni rupanya panjang juga laluan ia sebab last sekali pun saya datang masa form 5 kot kalau tak salah. Datang dengan team TKRS SK Sungai Bakau untuk pertandingan kawat kaki sekolah rendah peringkat kebangsaan. Masa saya dan Dee (orang kampung+schoolmate+classmate) berpeluang join team ni sebab kami jadi pembantu jurulatih.

Tadi masa jalan dalam gua tu agak letih la jugak  sebab gua ni panjang dari jangkaan saya tapi keindahan Gua Kelam sedikit sebanyak telah mengurangkan keletihan tu, hehe...Macam-macam bentuk dan tekstur akan dapat kita rasa dan sentuh dalam gua ni selain daripada dapat melihat kelawar bergantung dan terbang dalam gua. Siapa yang x pernah datang lagi tu, jemput2 la datang.  Lepas harap sangat dapat buat lagi function macam ni dan semua sekali ahli kumpulan PISMP Matematik dapat join.


..masa baru sampai...



...pok le n k.jaja buat mesyuarat x rasmi..


...berbumbungkan kehijauan..


..pintu masuk Gua Kelam..


...dekat kandang rusa @ kijang saya tak pasti ...


..masih basah, tapi bukan mandi kat belakang tu..


..Rafiuddin, boleh imbang??..


...badak berendam..mana satu badak ek?...



..bakar2 jangan sampai terbakar tangan  sj..


..makan time..


...wafiq and puwe..ccccute..


dari kiri: Siti Khairun Nur Akmal, Mahpuzah, Juwairiah, Wan Nur Syazwani


belakang dari kiri : Wafiq, Shahriduan, Abdullah, Syafiq, Azlan
depan dari kiri: Safuan dan Zaher



























PISMP Matematik Sem 5/2010 IPG Kampus Perlis

No comments: