Tuesday, September 15, 2009

semalaman di hospital...

Assalamualaikum...

Oleh kerana kesuntukan masa untuk pulang pada waktu pagi bagi menziarahi jenazah mak tam, aku telah mengambil keputusan untuk bermalam di Hospital Sultanah Bahiyah dahulu sebelum pulang ke rumah sambil menunggu kakak aku bertugas pada syif malam di sana. Aku tiba di hospital lebih kurang pada jam 12.00 tengah malam dengan bantuan dua orang rakan yang sudi untuk menghantar aku ke sana. Terima Kasih atas jasa dan bantuan anda. Pada mulanya ingat nak bermalam kat ruang menunggu saja, tapi kakak aku ajak naik ke wad tempat dia bertugas. Jadi merasa la juga aku tidur kat hospital semalaman walaupun sebenarnya tak berapa lelap pun sebab sejuk sangat...


....antara peralatan yang terdapat di dalam bilik ECHO....


....katil ni boleh tahan la....


....benda apa ntah...


....selamat ada paip air panas yang dapat mengurangkan kesejukkan.....


.....yang ni yang istimewanya, tanpa bilik ini prestasi staf mungkin akan menurun...


HOSPITAL SULTANAH BAHIYAH, ALOR SETAR, KEDAH DARUL AMAN

2 comments:

chanz said...

ward apekah ini...

Zaher said...

wad CCU..
Coronary Care Unit bhsa mudahnya wad sakit jantung...hehe